Când lucrezi singur și când apelezi la o agenție pentru a-ți construi un brand

Ce vei gasi in articol?

Dacă citești aceste rânduri, cel mai probabil ți-ai lansat propria afacere pe piață, sau ai o afacere pe care te-ai hotărât să o lansezi online. Ai prins deja primii clienți. Începi să faci profit, iar afacerea crește încet, dar sigur.

Acesta ar trebui să fie începutul fiecărei afaceri. Însă, o greșeală pe care o poate face un antreprenor este să se gândească doar la acel profit, fără a calcula și investițiile de care e nevoie pentru ca afacerea să poată aduce profit constant.

Desigur, în prima etapa, când poate nu dispui de un buget atât de mare încât să-ți permiți să apelezi la o agenție, ai putea să începi să lucrezi la afacerea ta singur. Să îți creezi singur câteva proceduri. Poate chiar să te ocupi singur de promovarea afacerii.

E ok să ai grijă de afacerea ta, pânâ începi să trezești interesul primilor clienți. Însă, din moment ce există interes și cererile deja încep să vină în număr cât mai mare, cel mai probabil e timpul să îți scalezi afacerea la alt nivel.

Lucruri simple pe care trebuie să le faci pentru ca afacerea ta să aducă rezultate!

În primul rând, când ai deja primii clienți, aceștia se vor aștepta ca afacerea ta să aibă o imagine profesionistă.

Ce presupune asta?

Când vei vedea că afacerea ta merge și vei începe să îți dorești profit, vei avea nevoie în principal de un brand, de o identitate a afacerii, de o poveste. Iar prima etapă în construirea unei astfel de povești care să te reprezinte pe tine și afacerea ta, este crearea unei identități grafice.

Crează-ți un logo profesionist, pentru că vei avea nevoie de unul foarte bun pentru a te diferenția. Mai apoi, creează un manual de identitate vizuală, care să specifice angajaților, colaboratorilor și altor terți cum se folosesc elementele grafice și cum se folosește logo-ul afacerii tale în diverse situații, astfel încât imaginea ta să rămână impecabilă.

Apoi creează-ți materiale de promovare grafice, pentru a te face vizibil, cu o imagine profesionistă.

Cum crezi că le vei putea crea de unul singur?

Vine o perioadă în ciclul antreprenorial când va trebui să-ți pui și tu aceeași întrebare decisivă pe care orice antreprenor de succes și-a adresat-o:

„Mă pot ocupa singur de fiecare detaliu al afacerii mele sau am nevoie de ajutor?”

Răspunsul pe care ți-l dai la această întrebare va face diferența.

Gândește-te că ai alege să lucrezi singur.

Este foarte important să cunoști costurile necesare a tuturor operațiunilor pentru a crea materialele, logo-ul, imaginea grafică a afacerii. Apoi, trebuie să cunoști programele specializate pentru a lucra aceste proiecte.

Mai apoi, trebuie să ai cunoștințe de design, de coloristică. Va trebui în același timp să ai grijă și de clienții care vin pentru a-ți cere servicii și să îi servești la timp.

Ba mai mult, va trebui să ai grijă și de administrarea afacerii.

O soluție simplă pentru tine

Tocmai de aceea, acum este momentul decisiv în care fie apelezi la o agenție și economisești timp sau energie, fie riști ca afacerea sau proiectul să rămână la același nivel.

Unul din cele mai simple moduri ca să îți extinzi afacerea este să apelezi la o agenție, care să te ajute în tot acest proces. De abia atunci afacerea ta ar putea deveni din ce în ce mai profitabilă, cu o imagine pozitivă, cu un brand puternic și o identitiate vizuală care să atragă din ce în ce mai mulți clienți.

O agenție te va putea ajuta să-ți dezvolți nu doar identitatea grafică, ci să-ți și promovezi afacerea așa cum se cuvine, pentru a obține rezultatele dorite.

Așadar, am două întrebări pentru tine:

Consideri că afacerea ta a ajuns la nivelul în care merită să se dezvolte mai mult, ghidată de niște experți în domeniu, cu ani de experiență și cunoștințe în spate?

SAU

Încă ești la nivelul în care consideri că te poți descurca singur și că nu vrei încă să faci un profit substanțial, nu vei mai mulți clienți și nu vrei să-ți dezvolți afacerea…

Dacă și tu vrei să-ți dezvolți afacerea și conștientizezi că ai nevoie de o imagine profesionistă pentru aceasta, scrie-mi un mesaj completând formularul de mai jos!

Lucrează cu Simplead



Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.