McDonald’s, Coca-Cola sau Nike: 8 branduri care promovează distanțarea socială

Ce vei gasi in articol?

Pandemia de coronavirus a făcut victime în toată lumea. Peste 2 milioane de oameni se luptă cu acest virus. De aceea, mai multe branduri din toată lumea s-au decis să încurajeze una dintre măsurile recomandate de specialiști – distanțarea socială. Cum au făcut asta? Schimbându-și logo-uri și adaptându-le noilor vremuri. Mai jos găsiți opt exemple de astfel de inițiative:

McDonald’s și-a schimbat logo-ul despărțindu-și celebrul „M”

Foarte multe companii cunoscute s-au implicat în această bătălie – Gap a început să producă măști, Christian Dior și Givenchy produc soluții dezinfectante. Dar există și o altfel de implicare, cea prin care brandurile încearcă să promoveze mesajele corecte. De aceea, McDonald’s care a trebuit să-și închidă multe dintre restaurantele sale faimoase din toată lumea, a încercat să sublinieze necesitatea acestor măsuri printr-o schimbare la nivelul logo-ului. Promovând distanțarea socială, aceștia și-au despărțit celebrul „M”:

https://www.facebook.com/McDonaldsBrasil/photos/a.293025867402637/3032441983460998/?type=3

Coca-Cola încearcă să-și folosească spațiile publicitare pentru a transmite mesaje sociale

În America, în Times Square, Coca-Cola a cumpărat un billboard uriaș doar pentru a încerca să transmită un mesaj social. Folosindu-se de spațierea dintre literele din logo, Coca-Cola a promovat mesajul – “Staying apart is the best way to stay united / Distanțarea socială este cea mai bună cale de a sta uniți”. 

https://www.instagram.com/p/B-iGTzVjbjN/

Audi și-a despărțit cerculețele într-un apel la solidaritate

Celebrul producător auto și-a despărțit cercurile cu mesajul „Keep Distance, Stay Together / Mențineți distanța, fiți uniți”. Iar postarea lor de pe Twitter a continuat cu un apel la responsabilitatea și solidaritate – „Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together / Stați acasă, mențineți distanța socială, fiți sănătoși și ajutați-vă unul pe celălalt – suntem în această situație împreună”.

Volkswagen a promovat distanțarea socială

Dacă Audi și-a despărțit celebrele cerculețe pentru a promova distanțarea socială, Volkswagen a făcut un lucru asemănător. Deținute de aceiași proprietari, cele două branduri auto au avut o campanie similară. Iar Volkswagen a postat pe contul său de Twitter un mesaj în care își separă V-ul de W pentru a susținere responsabilitatea socială.

https://twitter.com/volkswagen/status/1242040878086139905

Nike vorbește despre ce înseamnă să fii erou

Dacă brandurile despre care am vorbit mai devreme și-au modificat logo-urile pentru a încuraja distanțarea socială, Nike a avut o altă abordare. Prin mesajul postat pe rețelele sale sociale “If you ever dreamed of playing for millions around the world, now is your chance. Play inside, play for the world. / Dacă ai visat vreodată să fii în fața a milioane de oameni din întreaga lume, acum este șansa ta. Fă sport în casă și toată lumea te va susține”, Nike nu doar că a încurajat oamenii să stea acasă, dar le-a creat imagina că aceasta este șansa lor să fie eroi.

https://www.instagram.com/p/B9_440DAyvZ/?utm_source=ig_web_copy_link

Chiquita și-a trimis celebra doamnă din logo acasă

Producătorul internațional de fructe, Chiquita, a scos-o din logo pe Miss Chiquita. Iar mișcarea a fost completată cu mesajul “I’m already home. Please do the same and protect yourself. #stayhome / Eu sunt deja acasă, te rog să faci și tu același lucru și să ai grijă de tine. #stămacasă”.

https://www.instagram.com/p/B-E7kQjIj1D/

Mercadi Libre te încurajează să ai grijă de sănătatea celor dragi

Mercadi Libre, un marketplace argentinian și-a schimbat logo-ul pe rețelele sociale, promovând un salut devenind celebru mai ales în lumea sportului de dinainte de coronavirus – salutul cu cotul. Iar mesajul de distanțare socială a fost accentuat și de copy-ul folosit “Codo a codo en las dificiles hasta que llegue lo mejor / Cot la cot în toate aceste momente dificile, până când vremurile bune vor veni din nou”.

Mercedes, distanțarea socială prin logo

În sfârșit, la fel ca Volkswagen și Audi, Mercedes și-a schimbat și el logo-ul în această perioadă. Iar distanțarea socială este marcată prin faptul că liniile din interior nu mai ating cercul. La fel și literele din text sunt îndepărtate, iar mesaj simplu este unul simplu: Mercedes încurajezi oamenii să respecte sfaturile specialiștilor.

https://www.instagram.com/p/B-XZizpC8DX/?utm_source=ig_web_copy_link

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.